Svar till Melina!

 
Sorry för att det kommer sent.Men du ska få ett svar nu!!
 
Hur tusan lyckas du få din kanin att vilja hoppa så högt Ebba? Mina två kaniner vill minsann inte hoppa mer än max 20 centimeter. Om jag hade ställt fram ett hinder som det på bilden hade de sprungit mellan bommarna. De gör allt för att slippa hoppa. Mina katter är till och med duktigare på hoppningen än vad mina kaninerna är.
 
Olli som va på bilden är enormt duktig på att hoppa,han hoppar ALLT.Han älskar att hoppa och gör allt för att just få hoppa lite hinder!
Dina kaniner kanske inte just passar att ha som hopp kaniner.Men försök med LÅGA höjder så kanske dem kan börja tycka det är lite kul att få små hoppa.Om dem sen börjar visa lite intresse kan du ju höja LITE!
Hoppas dina kaniner vill börja hoppa!
Men tänk inte så mycket på Olli,han är galen!
Lycka till<3
 
//Ebba<3
Haha,du är inte ensam om ditt problem! Min gammla kanin gjorde exakt lika dant!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0