TAGGA HOPPTRÄNING<3

Hoppträning idag då! Ska ha min lilla toffis hoppas jag<3 Matilda följer med och filmar oss två<333 Är SHÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄRR tacksam över att du är min vän Matilda<3
Så film kommer att komma! Det ska bli spännande idag för vi ska kanske få hoppa lite mr titthinder! Ochd et får man inte göra på lektion.Och vi har aldrig hoppat titthinder så..Så det ska bli jätte kul!!
Just nu sitter jag med grym musik i öronen! Är ganska trött för jag gick och sov lite sent igår! Haha,Melissa gick hem klockan 11:a Och jag kom i säng kanske en 45 minuter efter det!
Så lite små trött är man väl..Men men,överlever!
Nej nu känner jag att det gär inlägget bara blir tråkigt.Så jag skirever när jag har något mer att skriva om liksom!
 
Oxox Ebba<33
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0