Åsiktsinlägg - Bäst/Sämst??

Jag vet att många håller med mig om det jag ska skriva om nu!
 
Att vara "bäst" på att rida en häst är ju såklart det alla vill.
Att folk som kollar på en tänker "wow, Blackie går allra bäst med henne!"
Det är ju ens dröm!
Sen vill man ju ALDRIG att någon ska se en som "herregud, hon är nog den sämsta som någonsin ridit Blackie"
 
Mitt mål är ju såklart att vara jätteduktig på att rida Blackie och alla hästar.
Att folk tycker jag är duktig, och inte bara säger det liksom.
Ni förstår vad jag menar?
Jag vill kunna veta själv att jag rider bra!
Just nu tycker jag själv att jag har kommit hyfsat långt med Blackie.
 
Från att knappt kunna få stopp på henne
Till att kunna få henne i form och i superfint steg och kunna bryta av till trav direkt efter hindrena.
 
Utveckling.
Alla ser själva att dom MÅSTE vara bäst.
sen det här jobbiga att folk bråkar om vem som rider hästen bäst?
herregud, sånt höll man på med när man var liten,
man borde kunna vara mogen nog för att förstå att det finns folk som rider bättre och sämre.
 
Jag tror jag är ganska bra på att rida Blackie, eftersom hon är en "småbarns" häst i storleken åtminstonde.
 
Vad tycker ni själva?
 
xx
- Clara
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0