Ebba & Linn!

Jag tänkte ägna detta inlägg till mina bästa bästisar!
Linn och Ebba.
 
Linn & Ebba, ni vet alla mina ord till er.
Men tänkte dela med mig av det här och nu.
Sen första gången jag träffade er kändes det rätt redan då.
Det kändes som alla bitar i mitt pussel föll på plats.
Ni gjorde mig hel redan då.
Sen har vi byggt upp kontakten genom stallet och ridningen.
Sen skapade vi den här bloggen och vårat band blir bara starkare och starkare.
Nu idag vet jag inte vad jag någonsin skulle vara utan er.
Ni gör mig 100% hel och 100% lycklig.
Tänk att jag är en av miljoner som fick just er.
Och ni är dom jag älskar mer än världen!
Jag skulle inte byta ut er mot något annat!
Ni är det bästa jag har, ni är allt och mycket mer.
Ni vet att det finns så himla mycket mer att säga, men det finns inte tillräckligt med ord för att beskriva hur mycket jag älskar er!!
 
xx
- Clara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0