Haters<3

Varför hålla på o hata utan anledning? Varför ens lägga ner tid på en person som du ändå kommer och säger att du hatar? Enligt mig är det rent ut sagt så jävla f***king onödig! Som ni säkert vet så älskar jag Justin Bieber jätte mycket för att han har en personlighet som jag litar på och som jag gillar och jag tycker att han har allt o lite till!
 
Men det tråkiga är att så fort jag pratar om Justin när några av "hatarna" är i närheten så är det enda man får hör (han är en jävla bög, han är en tjej, han suger på att sjunga, han är så jävla ful, hur kan ni gilla honom osv.)
det är inte det att jag tycker det är jobbigt när dom säger så jag tycker bara att det är så jävla tråkigt att dom inte kan respektera att man gillar en person! Men nu äre så att våran klass är lite speciell för inga av tjejerna hänger med killarna i våran klass och tvärt om och om man då har umgåtts med en kille t.ex. på helgen och man råkar säga det högt så får man massor av kommentarer som typ om jag har varit med en kille som heter t.ex. Linus säger vi så får man höra ( linn och linus sitter i ett träd och p u s s a s) så ja våran klass är ganska så speciell! <33 och jag tycker att det är tråkigt för det kan många gånger vara mycket roligare att vara med en kille än en tjej <3
 
 
xoxo Linn <33
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0