Hoppträningen!

den gick jätte bra för mig! Hade ju min lilla toffis som jag ville ha!Så det gick bra!
Vi hoppade en liten bana,på fyra hinder sådär! Fast vi fick hoppa lite högre idag än vad vi brukar få<3 Toffe va både pigg och slö,han va pigg mot hindret,men sen när han kom närmre slöa han upp lite..Så en gång glömde jag att hålla om,så han hoppa typ stillaståennde:) Hihi,blev lite konstigt då..För det låg typ på 70 cm Så han kunde ju inte hoppa utan fart då.
Men annars gick det bra! Han rev också en gån på ett pytte krys som va typ 30 cm,Så himmla klantigt! Men jag tror knappt att han fatta att det va ett hinder..Vi hoppade det där lilla krysse många gånger och ingen gån gick bra faktis..Så jag tror inte han fattade någon då.. Men han skötte sig skit bra ändå!
Såhär såg banan ut!
Hinder numer 0 hoppade vi bara fram på! det låg på typ 50 cm!
Men ni ser ju hur banan va ,det var hindrerna 1,2,3 & 4!
1 låg på typ 55 cm
2 låg på typ 30 cm
3 låg på typ 70 cm
4 låg på typ 80 cm!
Så vi fick hoppa lite högre än vad vi brukar göra!!
det gick ju som sagt jätte bra! en gång på 3 blev det lite konstigt som sagt men det gjorde inget!
När vi fick hoppa 4 på 80 cm bara flög han över som om det va det ända han hade gjort!Va sån härlig känsla att få vara i luften,älskar att hoppa högt med min skrutt!!
Är jätte nöjd över det här passet,kunde varit lite mer konsentrerad,va lite halv dant..så det kunde nog ha gått bättre en vad det gjorde..Men jag ska ju hoppa ett pass snart igen,så jag får väl tänka mera då! film kommer komma<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0