Love you <3

Jag älskar och hatar en person på samma gång <3
Det är jävligt svårt ska jag säga för jag vill inte gilla honom men det går inte att inte göra det det är så jävla sjukt jag vill bara lämna honnom och gå vidare men det är inte lätt <3
 
Det finns ingen som jag tycker är snyggare än den här killen (förutom Justin Bieber) han är bara så jävla perfekt<3
 
Det du har gjort kommer alltid sitta fastklistrat i mitt hjärta och jag kommer ALDRIG glömma för det gör så ont jag trode inta att du var en sån person som gjorde så mot någon men jag hade fel och jag var så jävla dum som kunnde tro någon sånt om dig <3
 
Men det var faktiskt en vän som jag trode var en av mina bästa som gjorde saken värre, det hon gjorde har gjort att jag inte alltid litar på henne upp till 100% längre!!!
 
Jag hade hopp men det finns inte längre kvar och det är bara pågrund av att du gjorde så!
 
 
Jag älskar fortfarande den här killen men absolut mycket mindre än vad jag gjorde förut, jag hoppades värkligen men nu kan jag inte fätta att jag var så dum att jag äns hade hopp om att det kanske skulle kunna bli jag och du en dag <3
 
Men nu har jag enterligen insätt att jag nog kommer få leva ett liv utan någon som älskar mig på riktigt <333
 
xoxo Linn <33

Kommentarer
Postat av: Nicole

Men jag äldkar ju dig syster och kommer alltid att göra det <33333 jag sörjer med dig gmn :( <333

2012-10-19 @ 18:58:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0