Om mig-Ebba!

Hej alla goa bloggläsar!
Det är jag som är Ebba lagerström i denna bloggen!Jag rider två gånger på stjärnholms ryttarförening och är med i en hoppkurs ten gång i månaden<3
Denna bloggen kom lite mitt i en hemsk sak,En häst på stjärnholmsryttar föring som jag värkligen älskar ska säljas nu imorgon så jag är väldigt leadesn.Men jag ska uppdaterar så bra som jag bara kan ändå!
Den hästen heter Boyen och jag har utvecklats enormt myckte på honom.Men nu får han gå vidare till en annan rytter som förmodligen kommer bli grymt lycklig med honom!Han är en underbar liten ponny!
Ja känner nog att nu när han försvan ska jag gå över till små hästa istället för ponnysar!Jag kommwe ju själklart fortsätta en massa med ponnyasr men det blir nog C och D-ponnysar!
När jag inte rider är jag med mina kaniner,Miro och Olli!Olli hoppar jag en hel del med & miro ställer vi ut på utstälningar<3
Sen är ja ju som alla andra 12-åriga tjejer,jag går i skolan och har en massa läxor..Så läxor tar också en hel del av min tid tyvärr..Men det är lite vad ja syssalr med på min fritid!
Ja har även en personlig blogg som jag självklar kommer fortsätta att uppdatera på ,den är också ganska ny så ja har inte kommit så himmla långt med den..Men jag kommer uppdatera lika mycket här som på den!
Ja driver ju denna bloggen med mina två bästisar,Clara & linn.Grymt goa tjejer kan jag säga<333
Men vi hörs senare!
Kram Ebba<3
Vill ni får ni kika in på min andra blogg!!!! http://ebbislagerstrom.blogg.se/
 Det här är Boyen,det är från i sommars på ridlägret<3 Älskar dig sjukt mycket gubben<3
Ja glömde ju faktis att nemna denna hästen,det är Vivvi,en privat häst som jag rider då och då!
Bilder på mina kaniner kommer senar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0