Ridläger dag 1<33333

Fick Toffis som jag värkligen ville<3 Jag tror att alla va nöjda med sina hästar,värkade som det i alla fall! Men Toffe skötte sig fin under hela ridpasset,stanna inte eller jo när han skulle kissa..Men det får han ju! Vi hade dressyr och han jobbade på bra! Formen kunde vart bättre men det är en början i alla fall<3 Vi tränade mycket på galoppfatningar och så! Eller Toffe fick det för det van en ganska kort tjeje på Tintin,som inte har ridit så länge.Så jag fick va draghjälp på Toffe! Så det blev mycket galopp med honom! Men han har varit dum i galoppen,bara sprungit i väg i vänste galopp oaset om det va höger eller vänster varv.Men nu fick han träna ordentligt..Men han skötte sig bra faktis,jätte nöjd!
Så nu taggar jag gärnet tills imorgon!!!
 
//Ebba
 
Min prins

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0