Varför egentligen?

Ja många undrar nog varför just vi tre skaffade blogg tillsammans..Den frågan är nog inte så lätt för alla där ute..Men för mig är den helt självklar<3
Ja skulle aldrig kunna skfaa en blogg om jag inte älskade dem personerna som man har den bloggen med..Men Linn och Clara älskar jag över allt..Så det är helt underbart att blogga med dem,varje gång jag får se dem är jag lycklig,dem gör så att ja blir glad igen,är ja ledsen,sur eller något,en kram från dem så mår man redan så himmla mycket bättre<3 Tro mig,ja skulle aldrig kunna byta ut dem,inte mot alla pengar i världen,inte mot den bästa hopphästen i världen heller..För vänner växer inte på träd direkt..Så har man hittat bra vänner,va rädd om dem..För en dag kan dem va borta..
 
//Ebba
 
Ps.Ja älskar mina vänner,dem finns alltid för mig<33333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0