Pajjat

Hej och förlåt jag lovade ju tidsinställda men min dator pajjade så nu kan jag inte andvända den och jag har inte orkat mobil blogga men nu gör jag det iallafall! Sen har jag ju inte gjort videon med frågestunden men den kommer nästa vecka för då e jag hos mamma och allt blir så mke enklare med en dator så fixar det då ;) Men idag har jag varit i skolan som vanligt sen har jag bara varit hemma och njutit över att vi inte ska ha några mer prov eller läxor innan jullovet :D Aa igår hann jag inte blogga för jag kom hem från stallet vid typ nio och sen duchade jag en halv timme sedan åt jag och sen chillade jag och somnade ;)
Ja men vi får hoppas på att jag får igång min dator annars kanske tomten är snäll och ger mig en i julklapp ;) Imorgon ska jag till stallet roligt, roligt :)
Det här blir det ett jävligt tråkigt inlägg med många smileysar ;)

Juste en liten fråga är det bara jag som byter om till mys kläder efter skolan? Jag orkar lixom inte gå runt i jeans när jag ändå bara ska vara hemma!

puss puss-Linn <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0