Ridpasset på Kojan!

Fick rida Kojan idag med! Det gick inte alls bra,hon var stel och väldigt jobbig..Ville värkligen INTE sammarbeta.Så blev lite sur och hon låssnade lite i alla fall!
Vi hade markarbet så tänkte inte jätte mycket på formen,hon va som sagt bara stel och tråkig idag,så tänkte mer på vägarna och tackten! Är lite missnöjd,men men,var ju faktis bara andra gången som jag red henne. Så ja!
 
Min dag i skolan har vart jätte bra! Även fast vi hade två prov. SO & NO! Båda gick jätte bra och jag känner mig väldigt nöjd med dem! NO:n sådär,hatar det så det gick lite som det gick.Men är ändå nöjd!
Hann tyvärr inte uppdatera innan jag åkte till stallet,hade fem minuter på mig.Så jag hann seriöst inte :( Men hoppas ni överlever det! ska fixa tidsinställda tills imon så att uppdateringen blir perfekt! Men måste plugga och läsa lite bloggar nu! Så vi hörs lite senare!
 
/ / Ebba
 
 

Kommentarer
Postat av: melissa

cojan stavas med C inte K

Svar: Nej,jag tror dem stavar henne med K
Ebba, Clara och Linn

2012-12-06 @ 19:22:16
URL: http://melissashastblogg.devote.se
Postat av: Melissa

Nej dom brukar sava med C

Svar: Spela roll..
Ebba, Clara och Linn

2012-12-06 @ 20:14:01
URL: http://melissashastblogg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0