Tänk vad fel jag hade!

 
Har läst igenom min gammla blogg! Läste riktigt gammla inlägg,haha sög på att blogga då. Jag stavade fel HELA tiden,gör jag nu med men det var ännu värre då :D
Läste DETTA INLÄGGET... Det var skrivet ganska precis när Ludde hade dött :( Jag var helt förstörd,inget var bra då.. Jag hade ju fått en till kanin då,men inerst inne gillade jag inte honom alls. Det var ju inte Ludde,Ludde var ju helt perfekt! Men han var ändå tvungen att dö :(
Den nya kaninen som var jätte nyfyken och jätte sööt var liksom bara en kanin.. Medans Ludde var en familjemedlem! Men gud vad fel jag hade om den "nya kaninen"! Som ni kanske förstår var den nya kaninen Olli!!!!
 
Jag hade kanske bara haft Olli i ett par dagar där,han var helt främmande och INTE som Ludde! Olli var liksom Olli!
Han var sjukligt nyfiken,älskade att få upptecka nya saker! Han var inte det minsta feg,han liksom kom in i familjen snabbt! Då förstog jag ju inte att han skulle bli den han är idag..
Idag ÄLSKAR jag Olli! Han är den perfekta kaninen för mig! Pigg och glad! Men Ludde va ännu bättre,han lärde mig allt!
Gud,jag mins hur arg jag var på honom ibland,ibland var jag faktis dum mot honom.. Men han tålde det! Han klarade allt,han blev aldrig sur eller arg! Han var alltid lugn och cool! Perfekt för små barn! Man kunde peta,dra och gör en massa på honom! Men han var ändå lika lugn! Det gick inte att få honom ARG!
 
Olli kom in snabbt eftersom han var så nyfiken! Han var väldigt trevilg att hålla på med! Sen fick han ju sin lilla charm eftersom han pussas!!! Olli var ju grym på att hoppa också,nja.. Det var inte luddes grej ;) Han kunde men han hoppa seriöst som en anka! Han kunde inte springa och hoppa,han var tvungen att stå still.. Men högt som jag et inte vad kunde han hoppa!!!!
Olli springer ju! Han kan både hoppa långt,högt och felar hinder! Han är helt underbar! Jag trodde inte att Olli skulle bli så speciell som han är,jag känner honom! Jag känner nog honom mest av ALLA! Olli gillar alla mäniskor,han pussar alla och tycker livet är topp!
 
 
Gud,jag som trodde att Olli bara var en kanin...
Käraste Ludde,ÄLSKAR dig över ALLT! Saknar dig varje dag<33333
 
/ / Ebba<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0