I Know...

Jag vet,dålig uppdatering..Men sorry...Jag han inte fixa tidsinstälda tills idag,men tur att Clara har vart flitig och uppdaterat fint!!
 
Idag har jag vart i skolan som vanligt.Har seriöst vart trött hela jäkla dagen.På matten räkna jag typ tre tal.Och vår matte lektion var 1 timme och 10 minuter!!Haha,typiskt mig.Eller nej,egentligen inte.Jag brukar vara en liten plugghäst!!!!Men idag var jag värkligen TRÖTT.Ville bara gå och dö.
Jag ska försöka att skriva ett läsvärt inlägg senar,vet inte om det kommer idag eller imon,det får vi se!
 
Nu undrar jag om ni kan göra hoss en STOR känst??? Säga vad ni tycker om vår blogg.Vi har ändå ett antal läsare och vad tycker ni?? Komentera och säg SANINGEN.Säg vad vi kan förbättre och säg om våra inlägg är läsvärda..
Så en MASSA KOMENTARER NU!!!
 
//Ebba!<3

Kommentarer
Postat av: Melissa

Jag tycker ni har en bra blogg. Den är kul och läsa och så. Men nått jag skulle villja läsa/ha mer av de är typ videobloggar och bara anmälan filmer dentycker jag skulle va kul.

Svar: Okej tack så mke :) <3
Ebba, Clara och Linn

2012-11-13 @ 18:23:54
URL: http://melissashastblogg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0