Info om Clara

Ja jag heter Clara och är 13 år (född 99)
Mitt intresse är ridning, och jag har ridit i 6 år på ridskola nu.
Lite mer än 6, men ja.
Jag gillar hoppning mest, och mitt höjdrekord just nu är 90 cm.
Mina favorithästar heter Ellie, Blackie och Pricken.
Jag har även en "medryttarhäst" som jag rider 1 gång i veckan.
Han heter Shippen och är en storhäst.
 
På fritiden är jag i stallet, fotar, är med kompisar, pluggar och så!
Jag spelar även fotboll.
 
Ibland rider jag även med mina kompisar på deras hästar, blandannat min bästis Emmas ponny Pina, 
och min andra bästis Cornelias ponny Sherry som nu är såld, så vi kanske ska rida hennes nya ponny tillsammans lite grann!
 
Jag går i 7:an och har gått där sen höstterminen började.
Jag rider på Stjärnholms ryttarförening och har gjort det alla 6 åren!
 
Jag bor med min familj i en villa, vi är 5 personer.
Har inga egna djur just nu, men min lilla syster har fiskar.
Vi har haft kanin tidigare.
 
Ja det var väl om mig, hoppas ni fortsätter läsa! :)
 
xx
-Clara
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0