Min historia om Blackie.

Hur allt började??
Tror inte jag har skrivit det.
Såhär är det i alla fall, 
 
Första lektionen efter jullovet fick jag nämligen Blackie bus, då var hon ganska ny på ridskolan, hon kom precis innan jullovet.
Första lektionen kände jag att hon hade MYCKET egen vilja, och att hon var stark.
Jag var väl inte helt 1000% förälskad i henne då, men sen efter några gånger kände jag mer och mer hur det var VI.
 
Att vi jobbade som ett team, och att allt började gå bättre, hon lyssnade på mig bättre och så.
Sen har vi utvecklats så sjukt mycket efter alla stunder, och hon lyssnar på mig och vet vad jag försöker få ut.
Hon vet vad jag vill och vad jag kan, och gör det jag ber om!
Min egna prinsessa!!
 
Nu har vi kommit såpass långt att om hon hade vart min egna häst hade vi nog vart ute och tävlat minst 70!
Hon KAN, det är bara att hon orkar inte om alla ska rida henne på samma höjd.
Vilket är väldigt synd! Jag tror vi skulle komma runt en 70 bana på stjärnholm om jag fick chansen! :)
 
Jag vet hur hon är som häst och gör allt för att rida henne på bästa sätt vilket bara går bättre och bättre efter varje gång!
Nu i november kanske jag ska ställa upp i en dressyrtävling med henne, men är inte helt säker, beror på vilka program dom har eftersom jag kan LC:1 utantill eller om det var LC:2 ?? hahah
 
Sen har jag ju hittills bara ställt upp i 2 hopptävlingar med henne och båda gångerna har jag kommit hem med en rosett.
 
Mitt allt, min själsfrände, min prinsessa, min värld, min bebis.
 
Tillsammans når vi stjärnorna!
 
xx
- Clara
 
 
 
 
vi hörs sen guys!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0