Shiiiiit :)

 
Åå,vaknade,sprang upp och såg att det var vit ute,DET ÄR VINTER NU :) ÅÅ,som jag har längtat! Men nu är vintern här,snart kommer julen också! Det här är den bästa tiden på hela året,mysigt med tända ljus! Man får julpynta och äta god mat! Och man kna hoppa med kaninerna i snön och vara helt överlycklig!
Man kan vara i ett stall och mysa med dem varma goa hästarna<3333
ALLT är ju bara perfekt<3
 
Men min dag idag då! Är hemme från skolan,har ont i huvudet och i halsen! Men ingen feber så jag är inte "sjuk".Men vi har väldigt lång dag idag så jag skulle nog inte orkat ordentligt.Så därför blir jag hemma! Blir kanske hemma imorn också.
Men jag ska ändå masa mig till stallet och rida! Ska även hämta programet tills på lördag<3 Åå,längtar! Ska ju även uppdatera på världens bästa blogg som har världens bästa bloggläsare ;)
 
Kaninern får nog va,Olli kanske får komma ut och prov hoppa lite i snön! Är ju första vintern för båda två! Men jag mins hur LYCKLIG Ludde var när han fick hoppa i snön! Då gillar nog Bollson och Miro det med! HAHAHA,det är bara vänta och se!!!!!!!!!
 
// Ebba
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0