Tack!

Även fast vi har uppdaterat ganska dåligt så har ni hållit statestiken uppe! Kul att se att folk faktis läser våran blogg!
 
Min dag har varit lung,har inte gjort något..Har typ suttis vid datorn och möglat:)
Melissa var sjuk,så jag kunde ju inte va med  henne.Julia var också sjuk.Så inga bra kompisar fanns det...Men jag överlevde ändå!
Jag ska nog fixa en film på Olli,min lilla skit! Haha,om jag gör det kommer den upp här! Jag har just nu ingen inspration för att blogga så jag kanske inte kommer uppdatera skit bra..Men jag ska värkligen försöka allt jag kan! Men på söndag blir det ju hoppkurs!! Och hoppkurs=film<33 Så lite att se fram emot ändå!!
 
//Ebba<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0