åsiktsinlägg - tracka ner på ryttare?

Håller ni hästmännsikor med i den här rubriken??
Så sjukt många personer trackar ner på ridningen för att det inte är lika "populärt" som fotboll eller typ handboll.
Visst, kanske inte, men alla har väl rätt att utöva den sport dom gillar utan att folk ska se en på ett annat sätt.
 
Alla har olika åsikter det vet jag, men liksom låt oss tycka som vi vill.
Jag älskar ridningen sjukt mycket, sen gillar jag ju även fotboll, men jag trackar inte ner på något av det.
 
Ryttare har samma rätt som alla andra.
Ridning är en farlig sport.
Finns ganska många som dör eller skadar sig i ridningen.
Jag känner ganska många som rider men det är ändå så sjukt många utanför den här bubblan som försöker spräcka den.
 
Jag skulle aldrig sluta rida! Oavsett vad, nu har jag kommit hit och jag vill och ska komma längre.
Jag har mina kompisar som hjälper mig, sen Åsa och Heléne.
 
We ♥ Horses
 
xx
- Clara
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0