Blackie <3

Älskar dig världens bästa Blackie du är mitt allt babe! 
 
Blackie du är det jag älskar mest av allt i detta liv du är den bästa vän jag någonsin haft och du är den mest förstående och gulligaste jag någonsin träffat! Ända sen första gången jag såg dig har du varit min favvo häst <3
Jag gråter varje gång jag tänker på att jag snart blit för lång för att rida dig, varje gång åsa säger "Linn ta vara på tiden för snart kommer du inte kunna rida henne snart" så fylls mina ögon av tårar jag vill inte växa mer jag vill bara stanna upp min längds utveckling och sluta växa! Jag vet att man kan göra andra saker med hästar än att rida dom men det är det jag älskar att göra och specielt på dig minn under bara ponny jag älskar dig av hela mitt hjärta och kommer alltid att göra <3
 
Det känns som att du känner igen min när jag kommer in till dig och du har lärt dig i vilken av mina fickor det finns godis :*) jag sitter o gråter när jag skriver det här!! Ni får tycka att jag är världens tönt och jag bryr mig inte för det är sant det jag skriver jag älskar en hästr och jag står för det <3 
 
Du är den ända som kan trösta mig så att allt blir helt helt bra och det är facktiskt sant du är den f**king bästa hästen på jorden och jag vill att du ska veta det för jag älskar dig så oerhört mycket <3
 
Det går inte att beskriva med ord hur mycket jag älskar dig Blackie <33333
 
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sanningar om mig själv!!!
  • Jag gillar en person väldigt mycket <333
  • jag har flera bestisar men en betyder mer än alla andra <333
  • jag älskar hästar och att rida dom <33
  • jag tittar instagram flera gånger varje dag <33
  • jag och min bro gillar typ alltid samma killar <33
  • jag kan säga allt till min syster <33
  • jag säger typ allt till min syster <33
  • jag har en syster och en bror i familjen <33
  • jag saknar maria kull <33
  • jag och nicole tycker typ alltid lika <33
  • jag älskar min familj <33
  • JAG ÄLSKAR JUSTIN BIEBER MER ÄN ALLT ANNAT <33
  • jag hatar en kille jätte mycke <33
 
xoxoLinn Svensson <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0