Hoppträning - Clara & Blackie

Förlåt att jag inte skrev tidigare, men satte mig vid datorn nu.
Men hoppträningen idag kändes bara "wow" Blackie var så SJUKT duktig!
Är så himla nöjd, finaste ponnyn någonsin!
Vi hoppade som högst typ 75-80 nästan.
Och det var på det sista hindret (en oxer)
Fick grymt flyt över det sista gången.
 
Shit så duktig hon var idag, och kände att min sits också var riktigt bra!
Har tyvärr inga fler bilder eller filmer just nu, Melissa skulle skicka när vi hoppade hela banan till Ebba.
Så då kanske det kommer upp senare!
Men just nu redigerar jag bilder från Ebbas och Linns hoppning idag som jag har fotat :)
 
Så vi hörs sen!
 
Känslan (inte från idag)
 
xx
-Clara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0