Min dag idag!

 
Min dag har varit ganska tråkig,först skola,som inte va så himmla kul,jätte många kompisar var sjuka så lite boring blev det..Men det gick ju bra i alla fall!
Sen när jag kom hem va ja med Julia och vi gjorde seriöst INGET..Eller vi hoppade litem ed Olli,han va duktigt<3Min lilla skrutt gubbsi<3 Han fick hoppa lite små skutt bara!
Sen fick även Miro hoppa lite, Han lösa hoppade bara lite små skutt också..Eller för honom var det nog högt..Va tredje gången han någonsin hoppade så han hoppade 25 cm idag!DUKTIG<3 Min små skitar :)
Är jätte nöjda över mina kaniner,unga,har livet framför sig,båda två bara väntar på att få komma ut på en massa olika tävlingar!!
Med miro satsar jag nog på SM i kaninutstälning 2013..Han är jätte fin så jag hoppas att han kommer gå riktigt bra på utstälningen i december,har mycket förhoppningar<3
Men det får vi se hur det blir!!!!
 
Nu ska jag nog läsa era bloggar,lite andra bloggar och sedan va med Melissa,vi ska nog rida Humle & Dumle! Film från hoppträningen kommer,måste bara fixa allt först!!!
 
//Ebba<3
Min Plutt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0