Toffe<3

ja,jag visste ju inte vilken häst jag skulle fu,men sen kikade Clara mig och hon skrev att ja skulle ha Toffe<3Blev faktis jätte glad när jag såg det!
Jag visste inte riktigt hur det skulle då,ja har nog inte hoppat honom på mer än ett år..Ja har knappt ridit dressyr på honom heller..Så det är ju inte bara att sitta upp och hitta allt deräkt..Men ja hittade honom snabbt,det va liksom helt normalt tror jag..Jag kände igen honom alldeles för bra för att glömma hur han är!
Han är helt underbar kan jag säga,men många gillar nog inte honom som häst,han är slö,envis och ganska jobbig,helt perfekt för mig..
Han hatar att jobba i dressyren,då tar det emot rejält kan ja säga..men det går..Men i hoppningen är han som en liten klocka,han går perfekt då!Han är envis när man ska rida fram..Men sen går han<3Han va så himmla underbar idag också,han va väl inte pigg..Men han gick.Fick han hjälp och stöd gick han riktigt bra också kan ja säga<3
Mamma filmade lite,hon fotade också två bilder!En bild kommer nog komma men filmerna får va..Dem blev inte så himmla bra,så det är onödigt..Eller är det någon som jätte gärna vill ha filmerna??Komentera i sånna fall så kommer dem<3
Men bra gick det,och det va faktis skönt att åka till stallet idag,ja blev inte ledsen alls för att Boyen inte va där,ja sakndae honom,men ja börja inte gråta i alla fall,Toffe räddade nog mitt hjärta<3
 
Sen vill jag också säga tack till Linn & Clara för att ni alltid finns för mig<3Ni vet att jag ALLTID älskar er<3 Jag kommer stötta er genom eld och Vatten<3
 
Men vi hörs senare<3
//Ebba<3
 
Ps.Vill någon ha film är det bara att komentera<3
Bollson<3
 

Kommentarer
Postat av: Emily

Lägg upp filmerna :)

Svar: Okej!
Ebba, Clara och Linn

2012-10-21 @ 17:19:34
URL: http://emilycarlssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0