Okej mycket har hant

Sorry men jag vi har rensat datorn och alla knappar har typ hamnat lite overallt sa jag kan som ni marker nu inte skriva dom tre bokstaverna om ni fattar vad jag menar? ;)
 
Men skit samma ni undrar sakert vad jag gjor har men jag klickade in har och sag att ni hade varit inne pa bloggen lite till och fran, jag vet inte varfor men aa ;) 
 
Tankte iallafall att jag kunde skriva ett litet inlagg till er som har vart inne fast det kanske bara e Clara och Ebba inte vet jag men skit samma. 
 
Mycket har hant iallafall  jag har kommit in pa borgis sa det blir skolan jag gar pa i sjuan, jag har varit med om det basta som nagonsin har hant mig vilket ar att jag har gatt pa JUSTIN BIEBERS konsert den 24/4-13 i Sverige! Jag och Clara har borjat vara mer (igen :) ) Jag och Ebba har borjat skriva lite da och da! Jag mar ganska sa bra och langtar rejalt till sommar'n ;) 
 
Men aa det dar var bara en liten fjuttig brakdel av allt som har hant! ;)
 
Aa jag ska vall ta och gora nagot eller jag ska fixa en sommar lista pa spoify :D 
 
Men iallafall sa far ni ta hand om er och allt det dar och som sagt sa skrev jag det har inlagget bara for att jag sag att det var nagra som fortfarande klickar in och har fick ni en liten surprice men aa skit i ;) 
 
XX LINN
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0