SÅÅ trött på det här..

Asså är det bara jag som är trött på vissas tjejers attityd? Jag är i alla fall väldigt trött på VISSA.. Dem beter sig som snobbar och pratar med en grymt fånig ton,seriöst.. Kan man inte bara prata med LIIITE minder stöddig attetyd..Vissa STÖR mig värkligen,dem håller på att kaxar,snobbar sig & yade yade..
Är bara så himmla trött på det och tycker att man kan växa upp någon gång. Inse att ibland kommer det ett hinder..Antingen klättrar man över..Eller så sätter man sig och gråter. Ens eget val. Men gnälla och kaxa mot andra gör inget bättre.. Jag skulle i alla fall klättra över och mogna! Inte sätta sig och gråta och gnälla. Och säga att det är någon annans fel. Har man klivit i klister får man komma bort från det själv liksom!
Inte gnälla på någon annan att man sitter fast..
 
Jag skulle ta mig loss själv och gå vidare!
 
Vad skulle DU/NI gjort???
 
/ / Ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0