Hoppträning!

Har hoppat med båda kaninerna nu! Båda skötte sig fint, fint också!!
 
Miro: Var typ 4 gången jag hoppar med honom.Men han har fin teknik och är väldigt framot,han har också talang för det här! Han fick hoppa en liten oxer på typ 35-30 CM! Haha,han tycket det va jätte roligt!!
Så jag är väldigt nöjd med honom då<3
 
Olli: Han är ju alltid en lite stjärna när vi hoppar! Han fick också hoppa lite oxrar! Vi värmde uppa på lite lägre höjder! Sen avslutade vi med ett hopp på 50 CM! Olli tyckte också att det var riktigt roligt<3 Men vi måste börja träna på mycket lägre höjder,han har lite svårt med det tyvärr.
Jag ser att han kan och att han tycker det är kul att hoppa högt.Och då höjjer jag bara. Så nu MÅSTE vi börja träna lägre,annars kan vi nog inte börja tävla..Och det vill jag ju<33
 
Så båda två skötte sig fint! Riktgit bra hoppkaniner,har inte behövd lägga ner någon större tid på att "lära" dem hoppa,det sitter liksom bara!!
Så jag är nöjd och dem är nöjda!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0