Pust!

Haha,nu tar jag en paous från allt! Jag har jobbat ikapp jätte mycket från veckan,jag har städat och fixat en massa nu! Så nu får faktis fredagsmyset börja!
Min dag har vart bra,sorry för uppdateringen.Clara är ju i stockholm så hon kan ju inte uppdatera.Men men,man kan ju inte alltid vara bäst och hinna allting! Olli fick springa lite i snön idag,han tycker nog det är väldigt läskigt att springa i det,haha det är väl bara kalt och oskönt.Men han hoppar riktigt bra i snön,han blir väldigt pigg så det är ju bara toppen!
Vet inte riktigt vad jag ska blogga om,inte så mycket händer.Men jag försöker skriva så intresanta inlägg som möjligt! Bara så ni vet,vi kämpar värkligen!
 
Imorgon blir det i alla fall stallet,är julshow och jag ska vara med på hoppnumret! Skoj.Ska ha Agge och det ska värkligen bli jätte kul! Mamma ska med! Så hon får filma!!!!
 
BRB,uppdaterat lite! Men ska väl tillbaks till plugget nu ;)
 
//Ebba<333
ÄLSKAR denna bilden!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0