Sov morgon!

God morgon på er! jag hade sov morgon idag!!! Så jäkla skönt måste jag säga!! Vi har tema vecka den här veckan i skolan,vi har alltså inga lektioner..Vi ska prat om hälsa och sånt! Chill,chill att slippa lektionerna bara sådär!
Efter blir det att åka till stallet! Träffar Linn där,saknar henne jätte mycket..Men Clara har dum fotboll..Åå,kommer dö över att jag bara träffar henn 1 gång i veckan nu typ..
Linn träffar jag i alla fall två gångern och det är typ 5 gånge för lite..Men överlever väl i bästa fall!
 
Nej men måste fiksa allt nu,äta,borsta tänderna och håret,klä på mig..ja ni vet allt man ska göra på mornarna! Men vi hörs!!
 
//Ebba<3
Min kanin som har lite mer kontroll än Miro!! Bollson<33333

Kommentarer
Postat av: Melissa

De är inte morgon

2012-11-18 @ 20:22:03
URL: http://melissashastblogg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0