Start nr 11!!

Jag och Toffe startar som 11 imorgon! Det är 3 som ska tävla honom innan i 0-50...Tycker nästan lite synd om honom,att hans ka behöv gå så mycket och det är väldigt stressit emellan också.Men eftetr sista starten han gör i
0-50 är det långt innan han ska starta med mig!!
Då får han väl pusta ut lite och vila!Fast dem som rider honom i 0-50 CM väger inte så mycket.Så det är nog inte jätte ansträngande för honom då!
Är faktis INTE nervös,har tävlat så många gånger nu.Så jag går ut och tar det som en helt vanlig träning,jag ska bara gå ut,rida en lugn och snygg ritt!!!
Ska bara tänka på att vi ska komma runt i bra tempo och fina vägar! Om vi nollar eller inte spelar faktis ingen roll.Känslan ska bara vara bra!Ska också se till så att han är framme på fram ridningen,injte att han segar eller något sånt.Ska öka och minska väldigt mycket så att han värkligen lyssnar på mig!
Ska också känna att jag får fram honom i galoppen,jag ska kunna öka och minska där med!!
 
Tycker själv att jag har lagt upp en bra plan!Så jag tror att det kommer gå toppen fint nu!
 
//Ebba<3333<333<333<333

Kommentarer
Postat av: Stella

Det kommer nog att gå jätte bra! :D

2012-11-24 @ 11:01:37
URL: http://wecandoittogether.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0