Dagen <3

Jag har ingen lust att snacka om dagen idag jag kan bara säga att det har varit en underbar dag idag <3
 
Jag tänkte skriva om dom två jag driver den här bloggen med <3
 
Ebba <3
En underbar tjej som jag tycker väldigt mycket om! Du är ev av mina bästa vänner och du betyder väldigt mycke för mig du är alltid snäll och förstående!!! Det är så jävla skönt att veta att du alltid står här vid min sida<3
Om du skulle hoppa så skulle jag hoppa och om du försvinner så försvinner så försvinner jag! Du är jätte duktig på att rida och på att våga vara dig själv <3 Jag saknar dig även fast jag träffade dig idag <3 Hoppas vi ses i morgon och nästa helg! Jag sörjer med dig och du vet att jag alltid finns här för dig och speciellt nu när det här har hänt<3
Jag finns om du vill prata <3 Lavio <3
 
 
Clara <3
En helt underbar tjej som jag älskar jätte mycket<3 JAg finns för dig nunär det här har hänt och jag ska slå upp den där jäveln som säger så där till dig<3 Finns om du vill prata med mig du kan ringa vilken tid på dygnet som helst! Du är så jävla bäst<3 jag hoppar om du hoppar och om du försvinner så försvinner jag <3 Lavio och hoppas vi ska göra det där nästa helg<33 Jag saknar dig redan och du kan ringa vilken tid på dygnet som helst men jag kommer alltid att svara och det vet du bejb<3 Jag vill aldrig mista dig <3 Jag och du älskar Blackie men jag skulle aldrig bli sur över att du också gillar henne<3 Men du vet att jag alltid finns här och att jag älskar dig jätte mycket och jag hoppas att du ser det här så att du får reda på hur mycket jag älskar dig <3 Lavio <3
 
 
xoxo Linn <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0